Vereniging

Stichting Oranjevereniging Toldijk (SOT) is een groep vrijwilligers die jaarlijks diverse activiteiten voor de inwoners van Toldijk en omgeving organiseert.

Wat doet de vereniging

De Oranjevereniging Toldijk is een organisatie die zich richt op het organiseren van activiteiten en evenementen, zoals Koningsdag en dodenherdenking. Daarnaast organiseert de vereniging ook andere activiteiten, zoals de Toldijkse kermis en oktoberfest.

Een belangrijk doel van de Oranjevereniging Toldijk is het bevorderen van de gemeenschapszin en het versterken van de sociale cohesie binnen de lokale gemeenschap. Door het organiseren van evenementen waarbij mensen samenkomen en plezier hebben, hoopt de vereniging bij te dragen aan een hechtere en meer betrokken gemeenschap.

Daarnaast heeft de Oranjevereniging Toldijk ook een historische rol, aangezien de vereniging al sinds 1935 bestaat. Hierdoor speelt de vereniging ook een rol in het behouden en doorgeven van lokale tradities en cultuur.

Shopping Cart

Geen producten in de winkelwagen.